Sunday 13 March 2011

Sometimes.

Täytyy sanoa, että välillä sitä tuntee väsymystä ja kurjia fiiliksiä vaikka periaatteessa kaikki on hyvin. Kyllähän sitä tietää, että itsellä on kaikki suorastaan superhyvin - etenkin tällaisten Japani uutisten tullessa sitä muistaa arvostaa elämän perus asioita. Mutta silti kun joku elämän aspekti alkaa häiritä niin siitä tulee sellainen möykky. Mun möykky liittyy oman vapaa-ajan pienuuteen. Joko mulla on liikaa töitä ja omia projekteja ja urheilua tai sitten mulla on liikaa harrastuksia kun tuntuu että ei kerkeä tehdä mitään. Harmittaa.

Viime viikonloppuna kuitenkin sain vähän tehtyä juttuja. Sain maalattua vanhan viinilaatikon liitutaulumaalilla. Pelastin laatikon kun se oli matkalla roskikseen vanhassa duunissa. Laatikkoon saa sälät piiloon. Handy.

Last weekend I painted an old wine box with chalkboard paint.






3 comments:

  1. Totta jokainen sana.
    Maailman toisella puolen tapahtumat vaikuttavat täälläkin, mietityttää paljonkin :/

    Ja kiitos että annoit minulle juurikin vinkin siitä mitä tekisin yhdelle laatikolle, onko tuo maali kallista? Pitääkö maalata monta kerrosta?

    ReplyDelete
  2. Ihana! Mä niin tykkään tosta liitutaulumaalista. :)

    ReplyDelete
  3. Heidi; Maali ei ole kallista - ostin pienen purkin Biltemasta ja se maksoi n. 10e. Ohjeistus on, että pitää maalata 2 kerrosta. Tuon laatikon maalasin kaksi kertaa, mutta jotkut materiaalit olen antanut olla yhden kerran jälkeen.

    Anni; Liitutaulumaali on huippua! =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails